Valoracion do meu curso

Este curso foi moi divertido e tamén inesperado porque, Mateo (o noso profesor) era moi distinto aos outros profesores.

  O mellor foi disque TV, porque e moi divertido  e guai, porque gravamos, entrevistamos, etc.

O peor foi o comedor, porque gritan e a min dóeme a cabeza.

Brais Montáns Laredo.

One thought on “Valoracion do meu curso

  1. Que? Que che doi a cabeza?
    Ay Brais Brais e ¿ non che doerá a cabeza de tanto falar?
    😘

    Sobre a forma de traballo do voso profe, eu como nai, estou de acordo con vos. Pareceme que foi unha forma de traballar moi fructífera e pioneira.
    Oxalá mais profesores traballaran con esta metodoloxía.

    Me gusta

Responder

